clickkey (clickkey) wrote,
clickkey
clickkey

Biedronka i Lidl najwyżej wśród sklepów spożywczych "godnych zaufania" w 2014 r.

Sieć Biedronka wskazało 34,8% ankietowanych jako "markę godną zaufania" w segmencie sklepów spożywczych, wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Drugie miejsce w rankingu zajął Lidl z 12,2% wskazań.

Wśród innych sklepów spożywczych jako godne zaufania często wymieniane były także:  Tesco (7,2%) oraz Kaufland (4,5%).

Respondenci wskazywali również takie marki, jak: Auchan (3,2%), Alma (2,7%), Real (2,5%), Carrefour (2,4%), Lewiatan (2,3%), Żabka (2,2%), Piotr i Paweł (2%), Społem (1,9%), Delikatesy Centrum (1,4%) i Netto (1,4%)
.
Tags: handel, polska
Subscribe

Comments for this post were disabled by the author